آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو مدعی شد؛ دستورکار ضد ایرانی‌ام در سفر به اروپا محقق شد



اخبار,اخبارسیاست خارجی,نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر اخیر به آلمان، فرانسه و انگلیس گفت: «تمرکزم روی تجاوزگری ایران در منطقه به ویژه تلاش‌هایش برای استقرار حضور نظامی در سوریه بود و رهبران (سه کشور اروپایی) با هدف اصلی من موافق بودند».

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین جلسه کابینه این رژیم پس از بازگشت از سفر به آلمان، فرانسه و انگلیس، باز هم علیه ایران اظهارنظر کرد.

به گزارش «عاروتص شوع»، بنیامین نتانیاهو گفت: «هفته گذشته من به اروپا سفر کردم و با سه رهبر اصلی اروپا صحبت کردم: آنگلا مرکل صدراعظم المان، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه و ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا».

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: «تمرکز من روی تجاوزگری ایران در منطقه ما، آخرین تحولات در منطقه ما و مهم‌تر از هر چیز، تلاش‌های ایران برای حضور و استقرار نظامی در سوریه بود».

وی مدعی شد: «رهبران (این سه کشور اروپایی) با هدف اصلی تعیین شده توسط من که ایجاد یک توافق بین‌المللی گسترده مبنی بر اینکه ایران باید از کل و تمام سوریه خارج شود، بوده، توافق داشتند».

نتانیاهو افزود: «این هدف من از سفر (به اروپا) بود و تا حد زیادی به هدفم دست یافتم. اگرچه خروج ایران از سوریه، یک فرایند طولانی مدت است اما اعتقاد دارم که اگر شما هدف گذاری کنید و بدانید که مسیر حرکتان به چه سمتی است، شما فرصت بیشتری برای رسیدن به هدفتان خواهید داشت».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------