آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

کمیسیون امنیت در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان بیانیه‌ صادر می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ترامپ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت کمیسیون متبوعش در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح دستور جلسه امروز(یکشنبه، 7 خردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه  اشاره ای به تحولات اخیر منطقه شد و بحث جدی نیز بر موضوع حج و شرایط آن صورت گرفت و قرار بر این شد که جلسه سه شنبه کمیسیون با حضور نماینده ولی فقیه در حج و مسئولین ذی ربط وزارت امور خارجه و دستگاه های امنیتی به بررسی موضوع حج و نوع توافقی که صورت گرفته اختصاص یابد.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که کمیسیون بیانیه‌ای در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان و مسائل پیرامون آن صادر کند.

 

وی ادامه داد: در ادامه جلسه لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود به تصویب رسید؛ همچنین لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود نیز تصویب شد.

 

نقوی حسینی همچنین تصریح کرد: در این جلسه لایحه اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که به کمیسیون ارجاع شده بود و کلیات آن به تصویب رسیده بود، با این اصلاح به تصویب رسید که کلیه درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان ها به همان شهرستان ها اختصاص یابد و در همان شهرستان هزینه شود، همچنین پیشنهاد داده شد که عضوی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، به عنوان عضو ناظر به عضویت شورای عالی ورزش درآید که این موضوع علاوه بر عضویت کمیسیون فرهنگی در شورا و عضویت وزارت امور خارجه است که در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از موضوعات مطرح در جلسه امروز، موارد اصلاحی لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری که قبلا به تصویب رسیده بود مطرح شد که به علت حجم زیاد موضوعات به جلسات بعد موکول شد ضمن اینکه در این جلسه کمیسیون، کمیته ها جلسات خود را تشکیل دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------