آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

آمانو: آژانس به راستی‌آزمایی در ایران ادامه می‌دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,آمانو

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید کرد که آژانس کماکان به راستی‌آزمایی و نظارت بر تعهدات مرتبط هسته‌ای ایران ذیل برجام و مطابق با اقدامات مربوط به پادمان‌های آژانس ادامه می‌دهد.

 به گزارش ایسنا، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین نشست فصلی شورای حکام در سال 2017 به موضوع نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران توسط آژانس پرداخت و گفت: شما به تازگی گزارش من در خصوص نظارت و راستی‌آزمایی جمهوری اسلامی ایران را ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل دریافت کرده‌اید.

 

آژانس به نظارت و راستی‌آزمایی اجرای تمام تعهدات مرتبط هسته‌ای طبق برنامه جامع اقدام مشترک، بر اساس شروطی که در برجام تعیین شده، مطابق با اقدامات مربوط به پادمان‌های استاندارد آژانس و به شکلی عادلانه و عملی ادامه می‌دهد.

 

آمانو در ادامه صحبت‌های آغازین خود در این نشست گفت: آژانس به راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد هسته‌ای اعلام شده از سوی ایران طبق توافق پادمانی‌اش ادامه می‌دهد. ارزیابی‌ها در خصوص عدم وجود مواد و فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده در ایران نیز در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------