آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین: مخالف نفوذ ایران در منطقه هستیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,فلسطین

رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران گفت:‌ ما کماکان مخالف برنامه‌های ایران برای نفوذ در منطقه هستیم.

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الشرق اوسط ماجد فرج، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در یک ضیافت شام در یک موسسه خیریه در کرانه باختری گفت: مقامات فلسطینی در کنار عربستان، امارات، بحرین و مصر ایستاده‌اند و با برنامه‌های ایران برای نفوذ در منطقه مخالف‌اند.

 

وی ادامه داد: شرم‌آور است که شعارهایی در نوار غزه علیه کشورهای عربی می‌شنویم. من مخالف هرگونه نفوذ ایران در منطقه عربی هستم. ما در کنار مصر و عربستان هستیم.

 

ماجد فرج هم‌چنین گفت: جنبش حماس کنترل نوار عزه را در دست دارد اما فلسطینی‌ها را به دلیل مداخله در قطر به نقاطی می‌کشاند که پیامدهای خوبی ندارد. فلسطین فقط در این محدوده جغرافیایی نیست بلکه میلیون‌ها فلسطینی در خارج زندگی می‌کنند بنا بر این حماس نباید ما را به مواضعی بکشاند که می‌تواند موجب دشمنی کشورها شود.

 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از حماس خواست تا به تفرقه و جدایی مردم فلسطین پایان دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------