آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن میردامادی: روسیه از بروز درگیری بین ایران و اسرائیل ناخشنود نیست

یهارنیوز نوشت: محسن میردامادی، آخرین دبیرکل جبهه مشارکت و رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس ششم و از اعضای حزب اتحاد ملت است. چهره سیاسی که نظرات و مواضع او،…

دعوت سران عرب از نتانیاهو برای پیوستن به ائتلاف ضد ایرانی



  اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,رژیم صهیونیستی,

رئیس مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی از نامه برخی از سران عرب به بنیامین نتانیاهو و دعوت از او برای پیوستن به ائتلاف ضد ایرانی در منطقه خبر داد.

 به گزارش ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اسحاق هرتزوگ در اظهارات خود از آنچه که بازی بزرگ و پشت پرده منطقه ای یاد کرد، سخن گفت و اذعان کرد که به نظر می رسد این بازی نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

 

هرتزوگ که در گفت‌وگوی تلویزیونی(یکی از شبکه های این رژیم) سخن می گفت از امکان مصالحه با حماس با هدف بازگشت محمود عباس به نوار غزه خبر داد و فاش کرد، سران عرب در نامه به نتانیاهو، از او خواستند به ائتلاف ضد ایرانی در منطقه بپیوندد. 

 

خبرنگار المیادین در گزارش خود تصریح کرد: هر بار که هرتزوگ سرکرده اردوگاه صهیونیسم(ائتلاف مخالفان نتانیاهو در کنست) زبان می گشاید، اطلاعاتی را از روابط برخی کشورهای عربی با اسرائیل فاش می کند. می توان گفت آنچه که از زبان بنیامین نتانیاهو فاش نمی شود اسحاق هرتزوگ آن را رسانه ای می کند. هرتزوگ در دور جدید افشاگری هایش از آمادگی سران عرب برای تشکیل ائتلاف منطقه ای علیه ایران خبر داد و اظهار کرد: آنان نتانیاهو را نیز به مشارکت در این ائتلاف دعوت کرده اند.

 

هرتزوگ گفت: «دعوتنامه هایی از رهبران عرب در منطقه برای من و نتانیاهو ارسال شده است. پیام آنان این است که در سالگرد شصت و هفتمین سالگی استقلال اسرائیل و در سایه تحولات راهبردی در منطقه، به ویژه تهدیدات ایران و داعش شما می توانید هم پیمان ما باشید.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------