آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ایران و بوتان مسئول بررسی اجرای کنوانسیون مبارزه با فساد در تایلند شدند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کنوانسیون مبارزه با فساد

دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد گفت: بر اساس قرعه کشی انجام شده در اجلاس کارگروه مرور اجرای کنوانسیون مبارزه با فساد، جمهوری اسلامی ایران به همراه کشور بوتان به عنوان کشورهای بررسی کننده اجرای فصول دوم و پنجم کنوانسیون مبارزه با فساد در تایلند انتخاب شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دادگستری، محسن مردعلی دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور بررسی کننده تایلند در اجرای فصل دوم و پنجم کنوانسیون مبارزه با فساد انتخاب شد.

 

وی اظهار کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده در این اجلاس مبتنی بر ساز و کار کنوانسیون مبارزه با فساد، جمهوری اسلامی ایران به همراه کشور بوتان به عنوان کشورهای بررسی کننده اجرای فصول دوم و پنجم کنوانسیون مبارزه با فساد انتخاب شدند. بر اساس قرعه‌کشی دور دوم بررسی، کشور تایلند به عنوان کشور تحت بررسی در سال اول انتخاب شده بود که مرور خود را به سال دوم انتقال داد.

 

مردعلی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید بر اساس مقررات حاکم بر نظام بررسی، نسبت به مرور کشور تایلند اقدام کند.

 

بر اساس این گزارش، هشتمین اجلاس کارگروه مرور اجرای کنوانسیون مبارزه با فساد از ۲۹ خرداد ماه تا ۲ تیر ماه در مقر سازمان ملل در وین اتریش در حال برگزاری است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------