آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

سفیر سوئد: کشورهای درگیر گرد و غبار راه‌حل‌ها را به اشتراک بگذارند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,هلنا سانگلند

سفیر سوئد گفت: در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار روی کانون‌هایی که در منطقه وجود دارد تمرکز شده است. این کنفرانس می‌تواند نقطه آغازی برای فعالیت‌های منطقه در این زمینه باشد و یک راه حل کلیدی از این منطقه آغاز شود.

 به گزارش ایسنا، هلنا سانگلند امروز (سه شنبه 13 تیرماه) در حاشیه بازدید جمعی از مهمانان خارجی کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار از شن‌زارهای تثبیت‌شده منطقه "ام الدبس" در بستان، اظهار کرد: امروز برای نخستین بار به استان خوزستان سفر کردم و بازدید از این منطقه از مهم‌ترین بازدیدهایی است که تاکنون در کشور ایران داشته‌ام.

 

وی افزود: منطقه ام الدبس از مناطق بسیار مهم است و  به نظر می‌رسد این منطقه  یکی از ناحیه‌های تقریبا بحرانی چشمه‌های گرد و غبار باشد.

 

سفیر سوئد در ایران تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس بین‌المللی در ایجاد تعهدات مشترک بین کشورها برای رسیدن به تعامل و اجماع منطقه‌ای و جهانی بسیار مهم است زیرا روی کانون‌هایی که در منطقه وجود دارد تمرکز شده است. این کنفرانس می‌تواند نقطه آغازی برای فعالیت‌های منطقه در این زمینه باشد و یک راه حل کلیدی از این منطقه آغاز شود.

 

سانگلند ادامه داد: با این کنفرانس، کشورهای درگیر پدیده گرد و غبار می‌توانند با مشارکت منطقه‌ای راه‌حل‌هایی را برای مقابله با این پدیده با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

 

وی در پاسخ به این‌که آیا ممکن است گرمایش زمین بر تشدید بیابان‌زایی اثرگذار باشد، گفت: مطمئنا همین‌طور است و این مساله را هیچ‌وقت انکار نمی‌کنیم. قطعا گرما با بیابان‌زایی ارتباط موضوعی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------