آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نگرانی واشنگتن از تداوم پیشرفت های دفاعی ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,موشک بالستیک ایران

یک پایگاه آمریکائی ادامه آزمایش های موشکی و برنامه هسته ای ایران و نیز کمک به حزب الله لبنان را از جمله دلایل نگرانی واشنگتن از تداوم پیشرفت های دفاعی ایران برشمرده است.

 به گزارش مهر، پایگاه «یو اِس نیوز» در گزارشی از تداوم پیشرفت های دفاعی ایران در حوزه های مختلف ابراز نگرانی کرد و آن را برای دولت آمریکا مخاطره آمیز دانست.

 

در بخشی از این گزارش دلایل نگرانی واشنگتن از تهران با عنوان «توسعه طلبی نظامی ایران» به شرح زیر برشمرده شده است: ادامه تلاش ایران برای دست یابی به فن آوری هسته ای، تداوم آزمایش موشک های بُرد بلند و یا موشک های بالستیک، ساخت تأسیسات زیرزمینی در لبنان و ارسال تسلیحات دفاعی برای حزب الله.

 

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته ای این کشور مطابق با گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی ماهیت صلح آمیز داشته و همچنین برنامه موشک های بالستیک نیز با هدف تقویت بنیه دفاعی تهران به انجام می رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------