آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

بیانیه ۳۸ ژنرال ارتش آمریکا در حمایت از توافق هسته ای ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,>بیانیه ژنرالهای بازنشسته ارتش آمریکا

۳۸ تن از ژنرالها و دریاسالاران بازنشسته ارتش آمریکا با صدور یک بیانیه ضمن اعلام حمایت خود از توافق هسته ای ایران، خواستار ایجاد کانال ارتباط دیپلماتیک میان تهران- واشنگتن شدند.

به گزارش مهر، با نزدیک شدن به اولین سالگرد انعقاد توافق هسته ای ایران، ۳۸ تن از ژنرالها و دریاسالاران بازنشسته ارتش آمریکا با صدور یک بیانیه حمایت خود را از این توافق اعلام کردند و خواستار ایجاد یک کانال ارتباطی دیپلماتیک میان تهران- واشنگتن شدند.

 

در این بیانیه آمده است: «توافق هسته ای با ایران بطور موفقیت آمیزی مانع از دستیابی تهران به یک سلاح هسته ای شد و تا حد زیادی امنیت آمریکا و متحدان ما را تقویت کرد».

 

در بخشی دیگر از این بیانیه، این ۳۸ ژنرال و دریاسالار بازنشسته ارتش آمریکا با لحنی هشدار آمیز می نویسند: «ما [آمریکا] نباید در وضعیتی تهاجمی که ممکن است راه را برای آغاز جنگ هموار نماید، درگیر شویم. جان مردان و زنان در حال خدمت در ارتش آمریکا نباید پیش از آنکه تمام گزینه های دیپلماتیک آزموده شوند، در معرض آسیب و خطر قرار گیرد. دیپلماسی نباید قربانی گفتمان سیاسی تند و هجوآمیزی شود که این روزها رایج است».

 

در این بیانیه همچنین آمده است: «گشودن یک کانال ارتباطی [میان تهران- واشنگتن] گامی بدون هزینه و در عین حال پرارزش است که نمایانگررهبری جهانی آمریکا خواهد بود، جان و زندگی افراد را نجات خواهد داد و امنیت آمریکا را در دوره ای که بی ثباتی در سطح جهان و منطقه حاکم است، تقویت خواهد کرد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------