آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بلینکن: برجام از حمایت جوامع اطلاعاتی و امنیت ملی اسرائیل برخوردار است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,آنتونی بلینکن

یک مقام ارشد دولت اوباما اعلام کرد که توافق هسته‌ای ایران از حمایت گسترده جوامع اطلاعاتی و امنیت ملی اسرائیل برخوردار است.

به گزارش ایسنا به نقل از میدل لیست مانیتور، آنتونی بلینکن، معاون وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در دولت اوباما گفت: بنجامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل با جامعه اطلاعاتی و ارتش این کشور بر سر موضوع توافق هسته‌ای ایران اختلاف نظر دارد.

 

نتانیاهو که از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای با ایران بود آن را یک اشتباه تاریخی خوانده بود.

 

بلینکن در کنفرانس اسپن در کلورادو افزود: اگر شما از هر مقام اسبق یا فعلی اسرائیلی در مورد برجام سوال کنید می‌بینید که همه موافق آن هستند، برخی آن را به طور علنی بیان می‌کنند و برخی دیگر آن را در جمع‌های خصوصی اذعان می‌کنند.

 

وی با اشاره به اختلاف‌نظر مقامات اسرائیلی در مورد برجام گفت‌: حتی نتانیاهو نیز اخیرا از شدت انتقادهای خود نسبت به برجام کاسته است.

 

به گزارش ایسنا،‌ با اینکه ترامپ هفته گذشته با اکراه برای دومین بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرد اما کاخ سفید سیاست خصمانه‌ای را علیه برجام در پیش گرفته است به طوری که تنها یک روز پس از تایید پایبندی ایران به برجام از سوی وزارت خارجه آمریکا وزارت خزانه‌داری این کشور 18 فرد و موسسه ایرانی را به فهرست تحریم‌های ایران اضافه کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------