آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

سخنگوی کاخ سفید:‌ ترامپ قانون تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را بررسی خواهد کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سندرز سخنگوی کاخ سفید

در حالی که مدت‌هاست موضوع قانون تحریم‌های ایران و روسیه که اخیرا کره شمالی نیز به آن افزوده شده است، پشت درهای کاخ سفید و مجلس نمایندگان آمریکا در حال بحث است، سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که ترامپ قانون تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را به نحوی بررسی خواهد کرد تا بیش‌ترین منافع را برای آمریکا داشته باشد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت رسمی کاخ سفید، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت:‌ در رابطه با قانون تحریم‌ها رئیس‌جمهور بسیار صریح اعلام کرده است که خواستار باقی‌ماندن تحریم‌ها علیه این سه کشور است.

 

وی افزود: او هیچ قصدی مبنی بر لغو تحریم‌ها ندارند، اما می‌خواهد اطمینان حاصل کند که بهترین نتیجه برای مردم آمریکا حاصل خواهد شد چرا که کنگره سابقه خوبی در این‌باره ندارد. شما می‌توانید به توافق ایران نگاه کنید و متوجه این موضوع شوید.

 

سندرز گفت: رئیس‌جمهور می‌خواهد اطمینان یابد که بهترین توافق در این زمینه حاصل شود و بر روی این موضوع خیلی متمرکز است.

 

به گزارش ایسنا، این در حالی است که سندرز پیش‌تر اعلام کرده بود که ترامپ بدون هیچ قید و شرطی از قانون تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی حمایت می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------