آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

حماس اعلام کرد: صفحه جدیدی از روابط دو جانبه با ایران را باز کردیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ایران و حماس

جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد طی سفر هیأت بلندپایه جنبش حماس به تهران صفحه جدیدی از روابط دو جانبه با ایران علیه دشمن مشترک باز کردیم.

به گزارش ایسنا به  نقل از الشرق الاوسط ، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در سفر هیأت این جنبش به تهران و شرکت در مراسم تحلیف روحانی و در دیدار با مسئولین ایرانی صفحه جدیدی از روابط دو جانبه با ایران علیه دشمن مشترک و پیروزی فلسطین ، مسجد الاقصی و مقاومت باز کردیم.

 

الشرق الاوسط در ادامه نوشت : محمدجواد ظریف ، وزیر خارجه ایران ضمن استقبال گرم از هیأت حماس بر اهمیت مساله فلسطین در سیاست خارجه ایران و ضرورت ایجاد رابطه با جنبش های مقاومت فلسطین و در راس آن‌ها جنبش حماس تاکید کرد.

 

وزیر خارجه ایران ضمن اشاره به اینکه تهران به حمایت های خود از ملت و مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد، تاکید کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مساله فلسطین ثابت و غیرقابل تغییر است.

 

به گزارش ایسنا، یک هیأت بلندپایه از جنبش حماس به ریاست عزت الرشق و همراهی صالح العاروری ، زاهر جبارین و اسامه حمدان برای شرکت در مراسم تحلیف روحانی به تهران آمد و با برخی از مسئولین کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------