آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیر خارجه بحرین: امنیت کشورها در داخل تولید می‌شود و دخالت‌های منطقه‌ای یا خارجی را نمی‌پذیرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,خالد بن احمد آل خلیفه

وزیر خارجه بحرین در واکنش به سخنان وزیر خارجه کشورمان مدعی شد: امنیت کشورها در داخل تولید می‌شود و دخالت خارجی را نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از عکاظ، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در صفحه توئیتر خود مدعی شد: ظریف می‌گوید که امنیت منطقه در داخل تولید می‌شود و نمی‌توان آن را از خارج خرید. ما به او می‌گوییم که امنیت کشورها در داخل تولید می‌شود و دخالت‌های منطقه‌ای یا خارجی را نمی‌پذیرد.

 

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما ضمن اشاره به شهیدانی که ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری داشته از جمله شهید حججی و گرامیداشت یاد او خاطرنشان کرد: این‌ها دلایلی است که باعث می‌شود ما توجه ویژه‌ای به منطقه داشته باشیم. ایران در این منطقه تنها کشوری است که امنیت خود را از خود می‌گیرد. در واقع ما اطمینان را از مردم می‌گیریم. ما پیشرفت‌مان را از مردم می‌گیریم، برای پیشرفت، نگاه‌مان به داخل است و امنیت ما از درون کشور تولید می‌شود.

 

وزیر خارجه کشورمان در ادامه با تاکید بر این‌که کشورهای منطقه باید به این باور برسند که امنیت از داخل این منطقه باید تامین شود، تصریح کرد: امنیت خریدنی نیست، بلکه امنیت باید در داخل خود منطقه و توسط کشورهای منطقه ایجاد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------