آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

طفره سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پاسخ به موضوع بهبود روابط ایران و قطر



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مقر وزارت خارجه آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پرششی درباره بهبود روابط ایران و قطر، ضمن اظهار نگرانی عمیق درباره مناقشه قطر با کشورهای عربی از هرگونه موضع‌گیری در خصوص بازگشت سفیر قطر به ایران خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، هیتر نائورت در نشست خبری شب گذشته وزارت امور خارجه آمریکا، در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر این‌که نظری درباره تقویت روابط بین قطر و ایران دارید؟ قطر سفیر خود را به ایران بازگردانده است و این مسیری نیست که سایر همسایگان عرب بخواهند شاهد آن باشند گفت: می‌خواهم اول چند چیز درباره مناقشه قطر بگویم. این مناقشه چیزی است که ما به دقت آن را زیر نظر  داریم. همان‌طور که می‌دانید دستیار معاون وزیر خارجه ما اخیرا به همراه ژنرال زینی در آنجا بود و روی این موضوع کار می‌کرد. ما هم‌چنان عمیقا نگران وضع این مناقشه هستیم. 

 

وی گفت: اکنون دوازده هفته یا بیش‌تر است یعنی از پنجم ژوئن است که این مناقشه وجود داشته است. در مورد پرسش شما مربوط به از سرگیری روابط دیپلماتیک ایران و قطر، باید گفت که ما طرف‌ها را ترغیب می‌کنیم که تلاش کنند از لفاظی بکاهند. 

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: دولت قطر و ایران بهترین کسانی هستند که می‌توانند به این پرسش‌ پاسخ بدهند. ما در کل درباره مناقشه بسیار نگران هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------