آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

مونیز: خروج از برجام آمریکا را منزوی می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مونیز

وزیر انرژی پیشین آمریکا هشدار داد که خروج ترامپ از توافق هسته‌ای با ایران می‌تواند آمریکا را منزوی کند.

به گزارش ایسنا، ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا، در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری بلومبرگ و در پاسخ به این سوال که آیا در دومین سالگرد در برجام، اوضاع همانگونه که شما انتظار داشته‌اید،‌پیش رفته است گفت:‌البته که همینطور بوده است و به خصوص از این خبر که آژانس اطلاعات لازم برای تصدیق پایبندی ایران به برجام را فراهم کرده است ما امیدوار بودیم که این اتفاق بیفتد و افتاد.

 

وی افزود:  اما در بسیاری از نظرهای سیاسی مثل خروج ترامپ از برجام اوضاع مطابق پیش‌بینی پیش نرفته است، این تصمیم( خروج از برجام) بسیار تصمیم بدی خواهد بود.

 

مونیز تاکید کرد :‌این اقدام آمریکا را منزوی خواهد کرد؛ چراکه تا زمانی که ایران به برجام پایبند بماند متحدان اروپایی‌ها و دیگر طرف مایل به ادامه توافق هسته‌ای با ایران هستند و اما ایران قادر خواهد بود که از چند بند توافق خارج شود.

 

به گزارش ایسنا ترامپ ، پیش تر پس از تائید پایبندی ایران به برجام از سوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دیگر پایبندی ایران را تایید نخواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------