آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

مشاور دیوان پادشاهی عربستان: ممنوعیت حمله رسانه‌ای علیه ایران دروغ قطری‌هاست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عربستان

مشاور دیوان پادشاهی عربستان و سرپرست عمومی مرکز مطالعات و امور رسانه عربستان مدعی شد که ممنوعیت حمله رسانه‌ای علیه ایران صحت ندارد.

به گزارش ایسنا،‌ سعود القحطانی، مشاور دیوان پادشاهی و سرپرست عمومی مرکز مطالعات و امور رسانه عربستان در صفحه توییتر خود در واکنش به خبر ممنوعیت حمله رسانه‌ای به ایران از سوی عربستان مدعی شد: رسانه‌های قطر دروغ ممنوعیت حمله رسانه‌ای به ایران از سوی عربستان را منتشر کرده‌اند.

 

وی هم‌چنین مدعی شد: قطری‌ها به خاطر فشار وارد شده از سوی ملت به آنها به دلیل ارتباط محکم‌شان با ایران می‌خواهند با انتشار این خبر روابط‌شان با ایران را توجیه کنند.

 

به گزارش ایسنا، روزنامه‌ فرامنطقه‌ای و مستقل رای الیوم پیش از این به نقل از منابع عالی‌رتبه سعودی اعلام کرد که دیوان پادشاهی به روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی عربستان دستور داده است تا علیه ایران و مذهب شیعه اخباری منتشر نکنند.

 

در این گزارش آمده است که این اقدام عربستان در جهت نزدیک شدن روابط ایران و عربستان، موفقیت‌آمیز بودن حج امسال و پایبندی حجاج ایرانی به توافقات و تفاهمات انجام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------