آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شبکه «ای بی سی»:اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله اش به ایران را متوقف کرده

سه منبع اسرائیلی به ای بی سی نیوز گفتند که اسرائیل حداقل دو شب در روزهای گذشته حملات تلافی جویانه علیه ایران را آماده کرده اما سپس آن را متوقف کرد. به گزارش «انتخاب»، در…

واکنش انور قرقاش به ادعاهای عادل الجبیر علیه ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قرقاش

وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به ادعاهای وزیر خارجه عربستان علیه ایران مدعی شد:‌ سخنان عادل الجبیر در مورد شایعه نزدیکی روابط ایران و عربستان، دروغ همسایه سردرگم ما را نمایان کرد.

به گزارش ایسنا، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به ادعاهای اخیر عادل الجبیر علیه ایران در صفحه توییتر خود مدعی شد: سخنان عادل الجبیر در مورد شایعه نزدیکی روابط ایران و عربستان و تمسخرآمیز وصف کردن آن، دروغ همسایه سردرگم ما را نمایان کرد، ماهیت اصلی این مساله توجیه بازگشت سفیر به تهران است.

 

وی در ادامه مدعی شد: در حقیقت تعامل متمایز عربستان با حجاج ایرانی، دولت ایران را به تنگنا انداخت و رسانه های ایرانی را تحریک کرد.

 

قرقاش همچنین مدعی شد: در حالی که برخی اطراف و از جمله همسایه سر درگم ما و هم‌پیمان حزبی‌اش پیروزی ایران در منطقه را تبلیغ می‌کنند عربستان تلاش می‌کند با هم‌پیمانی چهار کشور یک نظام عربی قوی را تشکیل دهد.

 

به گزارش ایسنا، عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در واکنش به سخنان محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان مدعی شد: سخنان محمد جواد ظریف تمسخرآمیز است و هیچ‌گونه نزدیکی روابط میان ایران و عربستان وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------