آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

عذرخواهی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از بیانیه‌اش علیه توافق هسته‌ای



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه‌ای از بیانیه پیشین خود در خصوص توافق هسته‌ای و مقایسه آن با قرارداد مونیخ عقب‌نشینی کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، وزارت جنگ اسراییل روز دوشنبه اطلاعیه‌ای را برای شفاف‌سازی در خصوص بیانیه پیشین خود منتشر کرد که در آن ضمن مخالفت با توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ این توافق را با قرارداد مونیخ میان آلمان نازی و اروپایی ها مقایسه کرده بود.

در اطلاعیه جدید وزارت جنگ آمده است که رسانه‌ها از بیانیه قبلی سوء برداشت کرده‌اند و این نهاد توافق با ایران را به قرارداد مونیخ تشبیه نکرده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اسراییل هم‌چنان به همکاری و روابط نزدیک خود با آمریکا با درکی عمیق و احترام متقابل ادامه خواهد داد.   اسراییل هم‌چنین عمیقا نسبت به ایران، حتی پس  از توافق هسته‌ای و تکرار اظهارات مقامات ایران مبنی بر این که هدف اصلی‌شان نابودی اسراییل است، احساس نگرانی می‌کند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر این که هدف از بیانیه قبلی‌اش مقایسه توافق هسته‌ای با قرارداد مونیخ نبوده، آورده است: اگر چنین برداشتی ایجاد شده است، ما عذرخواهی می‌کنیم.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه در واکنش به اظهارات باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا که گفته بود حتی مقامات نظامی اسراییل نیز از برجام حمایت  می‌کنند و اذعان دارند این توافق نتایج مثبتی داشته است، بیانیه‌ای منتشر و تاکید کرد که رژیم اسراییل هم‌چنان با توافق هسته‌ای مخالف است و آن را توافقی بد می‌داند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------