آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

عبدالله ناصری: مخالفان می خواهند کاری کنند که روحانی با دستان خودش کاندیدا نشود



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,عبدالله ناصری

با سخنان آقای مطهری درباره موضع گیری آیت الله علم الهدی موافق هستم و نظر ایشان را کاملا عالمانه می دانم. فرض کنید یک وزارتخانه قانونی مرجع صدور یک مجوز برای اجرای یک برنامه است، این دیگر در تمام جغرافیای ایران قابل اجراست، نفاوتی بین خراسان و خوزستان یا سیستان و بلوچستان و آذربایجان وجود ندارد.

عضو بنیاد باران در گفت و گو با انتخاب در واکنش به اظهارات ایت الله علم الهدی درباره لغو کنسرت ها، گفت: به نظر من، این موضع گیری هایی که آیت الله علم الهدی انجام می دهد، موضع گیری های سیاسی است، به دلیل اینکه همه کنسرت ها در همه شهرها از جمله مشهد برگزار می شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: با سخنان آقای مطهری درباره موضع گیری آیت الله علم الهدی موافق هستم و نظر ایشان را کاملا عالمانه می دانم. فرض کنید یک وزارتخانه قانونی مرجع صدور یک مجوز برای اجرای یک برنامه است، این دیگر در تمام جغرافیای ایران قابل اجراست، نفاوتی بین خراسان و خوزستان یا سیستان و بلوچستان و آذربایجان وجود ندارد. بنابراین این موضع را یک حرکت سیاسی میدانم و موضع آقای رئیس جمهور را نسبت به انفعال وزارت ارشاد و شخص وزیر ارشاد کاملا قابل ستایش و تمجید می دانم.

ناصری در پاسخ به سئوالی در رابطه با دلیل اصلی عقب نشینی وزیر ارشاد گفت: این را باید از خودشان سوال کرد، ولی این یک ضعف عمومی است. در این سه سال که دولت آقای روحانی بر روی کار است همه بر این باور هستند که وزرای آقای روحانی به آن صورت همراه شخص روحانی نبوده اند.  وزرا دائما موضع انفعال و سکوت را در پیش گرفته اند که این خیلی به نفع افکار عمومی نبوده است.

عضو بنیاد باران اظهار کرد: من معتقد هستم، جلوگیری از برگزاری کنسرت در مشهد حرکتی سیاسی است. حرکت های مشابه این ماجرا در این چند سال اخیر زیاد صورت گرفته است. این افراد تصمیم دارند آقای روحانی را به نقطه ای برسانند که مجبور شود و با دستان خودش سال 96 به صحنه قدرت نیاید. روحانی باید چرخش اساسی نسبت به گفتمان خودش شکل بدهد تا بتواند از این موانع عبور کند.

ناصری افزود: من معتقد هستم این موارد فقط بهانه است تا برای دولت مشکل ساز درست کنند.

وی ادامه داد: دولت باید تصمیم اساسی و نهایی درباره این موضوعات بگیرد، چیزی به انتخابات نمانده است، دولت و شخص روحانی اگر می خواهد بار دیگر صندلی پاستور را به نام خود کند باید تصمیم اساسی درباره این هجمه ها بگیرد. روحانی باید هشدارهای اساسی به کابینه اش بدهد تا چهره رییس جمهور در کشور خدشه دار نشود که همین موضوع می تواند تاثیر بر رای دوره بعد داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------