آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش ایران به اظهارات وزیر خارجه فرانسه



اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,بهرام قاسمی

اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,بهرام قاسمی

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی روز چهارشنبه در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه در نشست اخیر شورای امنیت در خصوص سوریه و نیز در مصاحبه با روزنامه لیبراسیون اظهار داشت: متاسفانه اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه به رغم آگاهی که باید از تحولات منطقه و جهان داشته باشند، غیر واقع بینانه و دور از انتظار است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: نفوذ معنوی ایران در کشورهای منطقه در جهت مبارزه با تروریست‌های جانی و پلیدی بکار می‌رود که برخی کشورهای غربی به‌ویژه فرانسه با جنایات آنها از نزدیک آشنایند.

 

قاسمی افزود: آنان باید تاکنون به این درک و فهم ابتدایی رسیده باشند که نباید از ایران بخواهند این نفوذ را علیه مبارزان خط مقدم مقابله با تروریسم در جهان بکار گیرد.

 

او توصیه کرد: ضروری است وزیر امور خارجه فرانسه قبل از بروز هرگونه احساس و بیان برخی سخنان ناروا، قدری به مطالعه تاریخ تحولات چند دهه اخیر منطقه، به‌ویژه نقش برخی دولتمردان وقت حاکم بر پاریس در حمایت از جنایتکارانی چون صدام و تسلیح رژیم متجاوز او در جنگ تحمیلی علیه ایران و اشغال کویت بپردازد.

 

قاسمی گفت: این جنگ ها و آتش‌افروزی‌ها بی‌شک تصویر روشنی از جنایتکاران جنگی و بانیان و حامیان امروزی تروریست‌ها و خشونت‌طلبان منطقه و جهان به‌دست خواهد داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------