آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

سومین نشست کمیسیون مشترک بررسی برجام ساعت 13 به وقت تهران در وین



اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,برجام

سومین نشست کمیسیون مشترک بررسی برجام ساعت 10:30 امروز جمعه به وقت محلی (13 به وقت تهران) با حضور هیأت‌های ایران و ١+٥ در شهر وین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سومین نشست کمیسیون مشترک بررسی برجام ساعت 10:30 امروز جمعه به وقت محلی (13 به وقت تهران) با حضور هیات‌های ایران و ١+٥ در هتل پله کوبورگ شهر وین برگزار می‌شود.

به همین منظور سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه و مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه که به همراه ظریف به نیویورک رفته بودند، پنجشنبه برای شرکت در این نشست وارد وین شدند.

حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه نیز از تهران برای حضور در این نشست به وین سفر کرده است.

براساس توافق صورت گرفته در نخستین نشست کمیسیون مشترک ایران و 1+5 که 26 مهر ماه 1394 با حضور عراقچی و تخت‌روانچی معاونان وزیر خارجه ایران، هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان 1+5 در هتل کوبورگ وین برگزار شد، این کمیسیون هر سه ماه یک بار در وین تشکیل جلسه می‌دهد.

دومین نشست کمیسیون مشترک برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) نیز 16 آذر 1394 با حضور هیأت‌های مذاکره کننده ایران و 1+5 (آلمان، فرانسه، انگلیس، آمریکا، روسیه و چین) و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دو نوبت صبح و عصر در هتل پله کوبورگ شهر وین برگزار شد و پیش‌نویس قطعنامه 1+5 به شورای حکام در خصوص بستن PMD در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

 

احبار سیاست خارجی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------