آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

سفارت ايران تماس با هيات مذاكره كننده حوثی‌هادر كويت را تکذیب کرد



اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,سفارت

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت با انتشار بیانیه ای خبر برخی رسانه های این کشور در رابطه با اعزام هیاتی از سوی این نمایندگی جهت همفکری و کمک به هیات مذاکره کنندگان حوثی را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، سفارت جمهوري اسلامي ايران در كويت با انتشار بيانيه اي خبر برخي رسانه هاي اين كشور در رابطه با اعزام هياتي از سوي اين نمايندگي جهت همفكري و كمك به هيات مذاكره كنندگان حوثي در نشست صلح يمن را تكذيب كرد.

در اين بيانيه امده است: سفارت جمهوري اسلامي ايران در كويت ادعاي پايگاه الكترونيكي روزنامه 'الوطن' مورخ ۳۰ اوريل ۲۰۱۶ در مورد اعزام هياتي از سوي اين سفارت بمنظور كمك به آنچه اين روزنامه 'هيات انقلابيون' شركت كننده در مذاكرات صلح يمن ناميده است قويا تكذيب مي كند.

در ادامه اين بيانيه همچنين ادعاي 'الوطن' مبني بر حضور برخي مشاوران ايراني در نزديكي محل مذاكرات كاملا بي اساس و دروغ پردازي رسانه اي حاصل از توهم خبرنگار اين روزنامه دانسته شده است.

سفارت كشورمان رسانه هاي گروهي كويت را به دقت در انتشار خبرها فراخوانده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------