آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

دیدار مقامات بانکهای بریتانیایی با جان کری درباره تحریمهای ایران



اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,جان کری

شبکه اسکای نیوز از دیدار مقامات بانکهای بریتانیایی با جان کری وزیر خارجه آمریکا درباره تحریمهای ایران خبر داد.

به گزارش فارس، شبکه اسکای نیوز از دیدار مقامات بانکهای بریتانیایی با جان کری وزیر خارجه آمریکا طی هفته جاری درباره تحریمهای ایران خبر داد.

بانک‌های بریتانیا بعد از دعوت برای ملاقات با «جان کری» درباره برداشتن تحریم‌های ضد ایرانی گفت‌وگو خواهند کرد. شماری از بانک‌های بزرگ بریتانیا در این ملاقات حضور خواهند داشت تا شرایط برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را بررسی کنند.

اسکای نیوز همچنین دریافت، انجمن بانکداران بریتانیا (BBA) متنی را برای اعضا ارسال کرده و از آنها برای حضور فرستادگان ارشد در نشست با کری که در شهر لندن برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

برخی از بانک‌های بریتانیایی خواستار داد و ستد با ایران هستند اما درباره تبعات هرگونه توافقی با ایران که می‌تواند با خشم واشنگتن مواجه شود،‌ نگرانند.

انجمن بانکداران بریتانیا از توضیح درباره دعوتنامه برای اعضا امتناع کرد اما پیش از این به اسکای نیوز گفته بود که گروه ایران در این انجمن طی فرآیند تاسیس بانک‌های بریتانیایی در ایران با فشارهایی از سوی دولت انگلیس روبرو شد.

منابعی به اسکای نیوز خبر دادند، بسیاری از اعضای انجمن بانکداران بریتانیا گفته‌اند برقراری ارتباط نزدیک‌تر با ایران آسان نیست. اما کارشناسان بریتانیا از اینکه به دلیل عدم حمایت سفارت این کشور در تهران از رقبای فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی خود در ارتباط با ایران عقب مانده‌اند، شکایت می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------