آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

درخواست ظریف از آلمان



اخبارسیاست خارجی,خبرهایسیاست خارجی,ظریف

وزیر خارجه ایران در دیدار معاون وزیر خارجه آلمان خواستار فراهم ساختن تسهیلات مناسب برای ارتقای مبادلات رو به رشد اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری بین 2 کشور شد.

به گزارش فارس، «مارکوس ادرر» معاون وزیر امور خارجه آلمان که به تهران سفر کرده امروز (سه‌شنبه) با محمدجواد ظریف دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به رایزنی‌های مستمر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پارلمانی بین مقامات دو کشور ایران و آلمان خواستار فراهم ساختن تسهیلات مناسب برای ارتقای مبادلات رو به رشد اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری بین 2 کشور شد.

ظریف آلمان را یکی از بازیگران مهم و فعال صحنه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی توصیف کرد و افزود: آلمان بر خلاف برخی از بازیگران اروپایی و غربی نسبت به واقعیت‌های موجود در منطقه، نگاه منفی ندارد و این فاکتور مهمی برای بازیگران فرامنطقه‌ای به شمار می‌رود که به دنبال رویکردهای‌ صلح‌آمیز و آرامش بخش برای برون رفت از بحران‌های منطقه هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------