آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی دبیرکل جدید اتحادیه عرب



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضدایرانی دبیرکل جدید اتحادیه عرب گفت: اظهارات دبیرکل جدید اتحادیه عرب عجولانه و غیرسازنده است.

به گزارش تسنیم، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات آقای احمد ابوالغیط دبیرکل جدید اتحادیه عرب، مواضع وی در خصوص ایران را عجولانه و غیرسازنده خواند و افزود: به آقای دبیرکل توصیه می‌کنیم کارنامه گذشته اتحادیه عرب را مورد بررسی بیشتری قرار دهند و از فرافکنی در خصوص مشکلات منطقه و جهان اسلام پرهیز نمایند.

قاسمی افزود: در حالی که اتحادیه عرب بر اساس منشور خود باید به حل و فصل بحران میان اعضای خود از راه‌های مسالمت آمیز کمک کند از تهاجم نظامی یک کشور عرب علیه کشور عرب دیگر حمایت و تجاوز و برادرکشی را تأیید کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: تکرار مواضع بی‌اساس تغییری در واقعیات موجود در منطقه ایجاد نمی‌کند و ضروری است امت اسلامی بر خطر مشترک علیه جهان اسلام یعنی صهیونیست‌های اشغالگر و گروههای تکفیری ــ تروریستی تمرکز نمایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------