آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

رییس‌جمهور اوکراین پس از 20 سال به ایران می‌آید



اخبارسیاست خاجی,خبرهای سیاست خارجی,سرگئی بوردیلیارک

مقدمات این سفر باید به دقت مهیا شود زیرا آخرین باری که رئیس جهوری اوکراین از ایران دیدار کرد به 20 سال پیش باز می‌گردد، این مقدمات به معنای این است که اسناد مهمی باید برای امضا شدن آماده شوند.

سفیر اوکراین می‌گوید که کشورش آماده گسترش همکاری‌های اقتصادی و ترانزیتی با ایران است.

به گزارش تسنیم، سفیر اوکراین می‌گوید که کشورش آماده گسترش همکاری‌های اقتصادی و ترانزیتی با ایران است؛ اما به‌گفته وی، مشکلات موجود در حوزه تراکنش‌های مالی همچنان یک مانع عمده در مسیر توسعه روابط اقتصادی دو کشور است.

«سرگئی بوردیلیارک»، سفیر اوکراین در تهران با تشریح علاقه‌مندی شرکت‌های اوکراینی برای همکاری در حوزه ساخت هواپیما، نگهداری بالگرد، حمل و نقل و ترانزیت، از تلاش‌ها انجام شده برای مهیا کردن مقدمات سفر رئیس جمهوری این کشور به ایران خبر داد.

وی افزود: آقای حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در دیدار با وزیر خارجه اوکراین از آقای پترو پروشنکو، رئیس جمهوری اوکراین برای دیدار از ایران دعوت به عمل آورد. ما هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی و طراحی جزئیات این دیدار، خصوصا تاریخ آن هستیم که امیدواریم که سال آتی انجام شود.

بوردیلیارک گفت: مقدمات این سفر باید به دقت مهیا شود زیرا آخرین باری که رئیس جهوری اوکراین از ایران دیدار کرد به 20 سال پیش باز می‌گردد، این مقدمات به معنای این است که اسناد مهمی باید برای امضا شدن آماده شوند. این موضوع خود به برگزاری گفتگوهای سیاسی جدی بین دو کشور منجر شده است. و این دلیل چرایی دیدارهای مقامات ایرانی و اوکراینی در کشورهای یکدیگر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------