آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

علت برگزاری نشست کارشناسان ایران و 1+5



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - علت برگزاری نشست کارشناسان ایران و 1+5

«سید عباس عراقچی» عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد در نشست کارشناسان ایران و 1+5 که قرار است هفته جاری در وین اتریش برگزار شود، طرفین تلاش می کنند راه حل هایی برای نزدیک کردن دیدگاههای هیات ها پیدا کنند.

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه روز یکشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه به امام راحل در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در نشست کارشناسان ایران و گروه 1+ 5 بیشتر مسایل در سطح کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از این نشست بررسی جزئیات مسایل فنی به منظور دستیابی به راه حل های کارشناسی و فنی است که طرفین مذاکره کننده تلاش خواهند کرد راه حلی برای نزدیک کردن دیدگاههای هیات های مذاکره کننده را پیدا کنند.

عراقچی در عین حال گفت که تصمیم های نهایی در سطح سیاسی گرفته می شود.

قرار است دور جدید مذاکرات کارشناسی میان ایران و گروه 1+5 همزمان با نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته جاری در وین برگزار شود.

دور بعدی مذاکرات ایران و گروه 1+5 در سطح سیاسی به ریاست محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از 26 خرداد ماه در وین اتریش برگزار می شود. 

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------