آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

مذاکره ایران و آمریکا درباره عراق به صلاح نیست



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مذاکره ایران و آمریکا

 

اخبار سیاست خارجی - مذاکره ایران و آمریکا درباره عراق به صلاح نیست

این نماینده مجلس نهم، با بیان اینکه مذاکره ایران و آمریکا درباره بحران عراق به صلاح نیست، گفت: استقلال عراق با دخالت آمریکا به زیر سؤال می‌رود.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌با اشاره به ادعاهای اخیر کاخ سفید درباره احتمال گفت‌و‌گو با ایران در مورد بحران عراق، گفت: به نظر من گفت‌وگو و انجام مذاکره میان ایران و آمریکا درباره بحران عراق به صلاح نیست و نباید آمریکا را در این مقوله دخالت داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از طرف دیگر مردم عراق هم نباید دخالت آمریکا در موضوع عراق را بپذیرند و تا جایی که ممکن است بحران این کشور باید با اتکا به نیروهای داخلی رفع شود.

وی افزود:‌ به نظر مسئولان و مردم عراق حتی نباید برای حل بحران خود از همسایگان و کشورهای دیگر به‌ویژه آمریکا هم کمک بگیرند زیرا با این اقدام استقلالشان به زیر سؤال می‌رود، از این‌رو درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران بی معنی است.

یک مقام کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که امریکا ممکن است در حاشیه نشست های مربوط به برنامه هسته ای تهران، مذاکراتی با ایران در مورد بحران فزاینده عراق داشته باشد. 

اخبار سیاست خارجی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------