آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

آزادی قریب الوقوع دیپلمات ایرانی در یمن



اخبار,اخبار سیاست خارجی , دیپلمات ایرانی در یمن

 

اخبار سیاست خارجی - آزادی قریب الوقوع دیپلمات ایرانی در یمن

معاون عربی- آفریقایی وزارت امورخارجه، با بیان اینکه نوراحمد نیکبخت هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد، گفت: در آخرین گفت وگو ها به ما اعلام شد که به آزادی وی نزدیک شده ایم .

به گزارش خانه ملت، «حسین امیرعبداللهیان» در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت نیکبخت دیپلمات ربوده شده در یمن، گفت: نیکبخت هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد و امیدواریم هر چه زودتر وی آزاد شود.

وی با اعلام اینکه در چند وقت اخیر تلاش های فشرده ای برای آزادی نیکبخت انجام شده است، افزود: در آخرین گفت وگو ها به ما اعلام شد که به آزادی وی نزدیک تر شده ایم و امیدواریم هر چه زودتر این دیپلمات آزاد شود.

معاون عربی- آفریقایی وزارت امورخارجه، با اشاره به بحران کنونی عراق و موضوعات مطرح شده درباره حضور نیروهای آمریکایی برای مبارزه با داعش، تصریح کرد: آمریکایی ها سعی می کنند آینده تحولات سیاسی عراق را در جهت منافع خود ساماندهی کنند، اما دولت و مردم عراق با شایستگی تمام می توانند کشورشان را اداره کنند و در شرایط کنونی بدون نیاز به نیروهای خارجی از پس این بحران بر می آیند.
اخبار سیاست خارجی - حانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------