آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

محسن رضایی: ایران حاضر نیست به خاطر مقابله با داعش کنار آمریکا باشد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار سیاست خارجی - محسن رضایی: ایران حاضر نیست به خاطر مقابله با داعش کنار آمریکا باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش برنامه‌ریزی صهیونیسم و آمریکا برای گسترش ارتجاع در منطقه و تغییر جهت بیداری اسلامی از سوی آمریکا و اسرائیل به سمت کشورهای اسلامی است.

 محسن رضایی در حاشیه مراسم ترحیم پدر همسر فرمانده کل سپاه، گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان در منطقه شکست خورده‌اند و بیداری اسلامی نیز به ضرر آنهاست، پس آنها جریان تندروی تکفیری را بوجود آوردند تا بیداری اسلامی را مهار و از این طریق نجات پیدا کنند. آنها از احساسات و تعصبات کور عده‌ای سوءاستفاده می‌کنند.

او همچنین گقت: اقدامات داعش یک طرح حساب‌شده است که با همکاری سازمان‌های اطلاعات آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه انجام می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: این توطئه بسیار ناجوانمردانه است زیرا اقداماتی توسط داعش انجام می‌شود که حتی هیتلر هم آن را انجام نداد.

رضایی درباره امکان همکاری ایران و آمریکا برای مقابله با داعش، گفت: ایران حاضر نیست در کنار آمریکا برای حل این موضوع قرار بگیرد.

او در پایان درباره نقش ترکیه در درگیری‌های اخیر عراق نیز گفت:‌ ترکیه هم در جریان این اتفاقات بود ولی میزان نقش آن کشور مشخص نیست.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------