آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پیش‌بینی روزنامه صهیونیستی درباره تاریخ توافق



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - پیش‌بینی روزنامه صهیونیستی درباره تاریخ توافق

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست روز دوشنبه به نقل از دیپلمات‌های آمریکایی نوشته است که دستیابی به توافق جامع تا 29 تیر بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش فارس روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» روز دوشنبه در گزارشی در مورد مذاکرات هسته‌ای جاری میان ایران و گروه 1+5 در شهر وین، به نقل از دیپلمات‌های آمریکایی نوشته است که بعید به نظر می‌رسد طرفین تا ضرب‌الاجل 29 تیر ماه به توافق نهایی دست یابند.

در این گزارش آمده است: «به گفته دیپلمات‌های آمریکایی، این شکاف‌ها بسیار متعدد هستند و بزرگ‌تر از آنی هستند که بسیاری انتظار داشتند در این مرحله که تنها یک هفته تا ضرب‌الاجل 20 جولای باقی مانده، باشند. مقامات ایرانی مشابه بیانیه‌های عمومی خود، در نشست‌های خصوصی هم به همتایان غربی خود اعلام کرده‌اند که می‌خواهند ظرفیت غنی‌سازی خود را افزایش دهند.»

دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و اعضای دائم شورای امنیت به علاوه آلمان، از دو هفته قبل آغاز شده و همچنان نیز در جریان است. بر اساس برنامه مشترک اقدام که آذر ماه پارسال طرفین بر سر آن توافق کردند، راهکار جامع باید تا پایان تیر ماه به دست آید. هرچند که این مهلت برای یک دوره 6 ماهه نیز قابل تمدید است، اما یک مقام آمریکایی روز شنبه گفت تمدید مذاکرات تنها در صورتی انجام می‌شود که در مذاکرات کنونی پیشرفت مناسبی حاصل شود. 

اخبار سیاست خارجی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------