آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد

«جامعه بین‌الملل در برابر این تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد. ایران به طور مستقیم و از طریق نیرو‌های نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک…

نامه محسن رضایی به سیدحسن نصرالله منتشر شد



اخبار سیاست خارجی - نامه محسن رضایی به سیدحسن نصرالله منتشر شد

محسن رضایی در ادامه سلسله فعالیت‌های پایدارش در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان که به پایمردی در حال دفاع برابر دژخیمان رژیم صهیونیستی هستند، در نامه‌ای به سید حسن نصرالله ضمن تبریک یک پیروزی بزرگ، بر نکاتی کلیدی تاکید ورزید.

 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نامه به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن تحسین مقاومت جانانه مردم فلسطین در مقابل حملات بی‌رحمانه رژیم جعلی صهیونیستی، سالروز پیروزی بزرگ مردم لبنان بر این رژیم دژخیم را تبریک گفت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در این نامه که در سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، به دبیرکل حزب الله لبنان نوشت، متذکر شد، همه آزادیخواهان و آزاد مردان جهان، با تحسین و تکریمِ فرزندان مقاومت، بر این واقعیت تاکید دارند که رژیم صهیونیستی در مسیر زوال و نابودی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سلاح مقاومت را به عنوان کارسازترین سلاح در نبرد با دژخیمان کودک کشِ اشغالگر، همچنان مورد توجه مجاهدانِ راستین راه خدا قلمداد کرد و بر اهمیت راهبردی این ابزار دفاعی مردم مظلوم و مقاوم در جنگ با صهیونیست‌های مهاجم تاکید دوچندان نمود که پیامی روشن دارد.

به گزارش «تابناک»، متن کامل نامه دکتر محسن رضایی به سیدحسن نصرالله به این شرح است:

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی ,نامه محسن رضایی به سیدحسن نصرالله

 
بسم الله الرحمن الرحیم
دبیرکل جنبش انقلابی حزب الله لبنان
برادر گرانقدر و مجاهد، جناب آقای سیدحسن نصرالله

با سلام و تحیت
بیست و سوم مرداد ماه، سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، بعنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

تقارن این روز بزرگ و تاریخی با مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین در غزه، فرصت مغتنمی است تا دیگر بار، همه آزادیخواهان و آزاد مردان جهان، با تحسین و تکریمِ فرزندان مقاومت، بر این واقعیت تاکید کنند که رژیم صهیونیستی در مسیر زوال و نابودی است و سلاح مقاومت، به عنوان کارسازترین سلاح در نبرد با دژخیمان کودک کشِ اشغالگر، همچنان مورد توجه مجاهدانِ راستین راه خداست.

حقیر با نکوداشتِ یاد شهدای والامقام مقاومت، این روز بزرگ را به جنابعالی و به عموم برادران عزیزم در جنبش انقلابی حزب الله و نیز به منادیانِ مقاومت در فلسطین، اعم از حماس و جهاد اسلامی و سایر مجموعه‌های قهرمان سازِ آن خطه، تبریک می گویم و توفیق روز افزونِ قاطبه ی مجاهدانِ عرصه مقاومت را از خدای بزرگ طلب می کنم.

نصر من الله و فتح قریب
برادرتان
محسن رضایی
93/5/23
اخبار سیاست خارجی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------