آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

امیر عبداللهیان، وزیر خارجه در گفت‌وگو با شبکه خبری ان.بی.سی: ایران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه اسرائیل یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد. سایت رسمی امور وزارت…

انتصابات جدید : سفرای جدید ایران در شش كشور / اظهارات روحانی دربین سفرای جدید



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,سفیر ایران در آلمان

 

اخبار سیاست خارجی - انتصابات جدید:ماجدی سفیر ایران در آلمان شد/ خاجی به پکن می رود

سفرای جدید ایران در شش كشور آلمان، چین، رومانی، تونس، بولیوی و كلمبیا، ظهر سه‌شنبه و پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس‌جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش عصرایران، روحانی در این دیدارها، تعامل سازنده در مناسبات بین‌المللی در چارچوب راهبردهای سیاست خارجی و تامین حداکثری منافع ملی را به عنوان رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی بیان کرد و بر تلاش سفرا برای توسعه روابط در حوزه‌های مختلف بخصوص حوزه‌های علمی و اقتصادی تأكید كرد.

رییس جمهوری برای سفرای جدید کشورمان در شش كشور آلمان، چین، رومانی، تونس، بولیوی و كلمبیا آرزوی موفقیت کرد.

ماجدی، معیر، بروجردی، طباطبایی شفیعی، خاجی و رضایی كه به ترتیب سفرای جدید ایران در آلمان، رومانی، تونس، بولیوی، چین و كلمبیا هستند نیز با تشریح دیدگاه‌های خود درباره فرصت‌های توسعه روابط با این كشورها، خواستار حمایت رییس جمهوری در انجام مأموریت محوله شدند. 

 

------------------------------------

 

روحانی در دیدار 6 سفیر جدید تاکید کرد / تعامل سازنده، رویکرد اصلی دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی

رئیس جمهور گفت: تعامل سازنده در مناسبات بین‌المللی در چارچوب راهبردهای سیاست خارجی و تامین حداکثری منافع ملی به عنوان رویکرد اصلی دولت در عرصه دیپلماسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سفرای جدید ایران در شش کشور آلمان، چین، رومانی، تونس، بولیوی و کلمبیا، ظهر امروز و پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با حسن روحانی رییس جمهوری دیدار و گفت وگو کردند.

روحانی در این دیدارها، تعامل سازنده در مناسبات بین المللی در چارچوب راهبردهای سیاست خارجی و تامین حداکثری منافع ملی را به عنوان رویکرد اصلی دولت در عرصه دیپلماسی بیان کرد و بر تلاش سفرا برای توسعه روابط در حوزه های مختلف بخصوص حوزه های علمی و اقتصادی تأکید کرد.

وی برای سفرای جدید کشورمان در شش کشور آلمان، چین، رومانی، تونس، بولیوی و کلمبیا آرزوی موفقیت کرد.

گفتی است؛ ماجدی، معیر، بروجردی، طباطبایی شفیعی، خاجی و رضایی که به ترتیب سفرای جدید ایران در آلمان، رومانی، تونس، بولیوی، چین و کلمبیا هستند نیز با تشریح دیدگاه های خود درباره فرصت های توسعه روابط با این کشورها، خواستار حمایت رییس جمهور در انجام مأموریت محوله شدند.
اخبار سیاست خارجی - عصر ایران , پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------