آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: ایران دائما به ما حمله سایبری می کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,بنیامین نتانیاهو

 

اخبار سیاست خارجی - نتانیاهو: ایران دائما به ما حمله سایبری می کند

نتانیاهو: اسراییل به صورت روز افزونی از سویی با تهدیدات سایبری ایران و از سوی دیگر با گروه هایی که از سوی ایران حمایت می شوند در حال جنگ است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل روز گذشته مدعی شد ایران اولین و مهم ترین کشوری است که به اسراییل حملات سایبری انجام می دهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه اسراییلی جروزالم پست نتانیاهو که در چهارمین کنفرانس بین المللی امنیت سایبری در دانشگاه تل آویو سخن می گفت افزود:" باید بگویم که اولین و بیشترین کشوری که پشت حملات سایبری علیه ما قرار دارد ، ایران است."

نتانیاهو با ادعای اینکه ایران در جریان حملات اخیر اسراییل به غزه به اسراییل حمله سایبری گسترده ای داشته است، افزود این حملات  با همراهی گروه حماس و برخی دیگر از گروه های ضد اسراییلی صورت گرفت.

نتانیاهو گفت : ایران و همپیمانانش با استفاده از امنیت و فضای گمنامی سایبری علیه اسراییل دست به حملات سایبری می زنند. او گفت اسراییل به صورت روز افزونی از سویی با تهدیدات سایبری ایران و از سوی دیگر با گروه هایی که از سوی ایران حمایت می شوند در حال جنگ است.

نخست وزیر دست راستی اسراییل در ادامه گفت : فضا این گونه تبدیل به عرصه نبردی فعال شده است.

او از طرح سه ساله آینده دولت خود برای تقویت فضای امنیت سایبری اسراییل سخن گفت و افزود: ما در حال ساخت یک فضای امن سایبری برای اسراییل با طراحی افقی بلند مدت از امنیت سایبری هستیم.

نتانیاهو همچنین روز گذشته در ادعای دیگری در سخنانی مدعی شد گروه هایی چون داعش، جبهه النصره، القاعده، بوکوحرام، حماس و حزب الله از سوی ایران حمایت و پشتیبانی می شوند.
نتانیاهو می کوشد با ایجاد انحراف در افکار عمومی منطقه ای و جهانی توجهات را از تهدید داعش منحرف کرده و به سمت آنچه که " تهدید ناشی از ایران " می خواند، جلب کند.

او در روزهای اخیر بارها در اظهار نظرهای مختلف مدعی شده است این ایران است که بزرگ ترین تهدید برای صلح و امنیت جهانی است نه داعش.
اخبار سیاست خارجی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------