آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اسرائیل: موضع روحانی و عراقچی هیچ تفاوتی با موضع احمدی نژاد و جلیلی ندارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و آمریکا

 

اخبار سیاست خارجی - اسرائیل: موضع روحانی و عراقچی هیچ تفاوتی با موضع احمدی نژاد و جلیلی ندارد/در آمریکا نشنیدم که ایرانی ها امتیازی داده باشند که به ما امید دهد

یووال اشتاینیتز وزیر اطلاعات و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل به شدت نگران مذاکرات هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک است، چراکه می ترسیم انها به مسیر اشتباهی گام بگذارند.

یووال اشتاینیتز وزیر اطلاعات و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل به شدت نگران مذاکرات هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک است، چراکه می ترسیم انها به مسیر اشتباهی گام بگذارند.

به گزارش انتخاب، وی که اخیرا از واشنگتن بازگشته است، بیان داشت: ایرانی ها هیچ انعطفا پذیری نشان نداده اند.

وی افزود: موضع حسن روحانی رئیس جمهور ایران و عباس عراقچی مذاکره کننده این کشور هیچ تفاوت و فرقی با موضع محمود احمدی نژاد و سعید جلیلی ندارد.

وی ادامه داد: تنها تفاوت موجود بین این افراد لحن آنهاست.

وزیر اطلاعات اسرائیل بیان داشت: ایرانی ها همچنان به مانند دوره ی احمدی نژاد مصر هستند که اکثر سانتریفیوژها و راکتور آب سنگین اراک را حفظ کنند. بنابراین هیچ تفاوتی نسبت به گذشته اتفاق نیافتاده است.

وی افزود: جامعه بین المللی باید در تعیینن اولویت های خود درست عمل کند، البته شکست داعش اهمیت دارد اما اگر ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، ما با دنیای متفاوتی روبرو خواهیم شد.

یووال اشتاینیتز اضافه کرد: اگر پنج بعلاوه یک به اصول و تعهدات خود پایبند باشد، نه تنها عدم توافق شکست محسوب نمی شود بلکه یک موفقیت تلقی می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که سفر به آمریکا برای او چه دستاوردی داشته است گفت: من به واشنگتن نگران رفتم و نگران برگشتم، چون نشینیدم که ایرانی ها امتیازی داده باشند که به اما امید دهد.

اخبار سیاست خارجی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------