آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

انتقال سه زندانی ایرانی از تایلند به کشور



اخبار,اخبار سیاست خارجی , سفارت ایران در بانکوک

 

اخبار سیاست خارجی - انتقال سه زندانی ایرانی از تایلند به کشور

علاوه بر این، اقدامات لازم در خصوص انتقال سه تبعه دیگر زندانی که بازگشت آنها به کشور قطعیت یافته در هفته جاری انجام و متعاقبا به ایران اعزام خواهند شد.

در راستای اجرای موافقتنامه انتقال محکومان بین ایران و تایلند و پیگیری‌های انجام شده توسط سفارت ایران در بانکوک، ۳ زندانی ایرانی در تایلند امروز -دوشنبه- برای گذراندن ادامه دوران محکومیتشان به کشور منتقل می‌شوند.

به گزارش فارس در راستای اجرای موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و تایلند و پیرو هماهنگی‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط سفارت ایران در بانکوک، تعداد سه نفر دیگر از اتباع ایرانی زندانی در تایلند امروز -دوشنبه- به منظور گذراندن ادامه دوران محکومیتشان به کشور منتقل خواهند شد.

علاوه بر این، اقدامات لازم در خصوص انتقال سه تبعه دیگر زندانی که بازگشت آنها به کشور قطعیت یافته در هفته جاری انجام و متعاقبا به ایران اعزام خواهند شد.

بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک این 6 زندانی ایرانی به جرم قاچاق مواد مخدر و مواد روانگردان در تایلند بازداشت و پس از طی مراحل دادرسی و قضایی به زندان محکوم شده بودند که انتقال آنها در راستای اجرای توافقنامه بین دو کشور صورت می‌گیرد و باعث کاهش مشکلات این زندانیان و خانواده‌هایشان و مراجع ذیربط مربوطه می‌شود.

لازم به یادآوری است قوانین و مقررات دولت تایلند در رابطه با قاچاق مواد مخدر بسیار سختگیرانه است و مجازات‌های سنگینی را در پی دارد.

در همین راستا ضرورت دارد مراجع ذیربط کشور ضمن هشدار به مسافران ایرانی، توصیه‌های لازم را به آنان برای گرفتار نشدن در دام قاچاقچیان مواد مخدر به عمل آورند.

بر اساس این گزارش و بر طبق اعلام سفارت ایران در حال حاضر تعداد 180 نفر از ایرانیان در زندان‌های تایلند محبوس هستند که بیش از 95 درصد آنها به جرم مواد مخدر بازداشت و زندانی شده‌اند.
اخبار سیاست خارجی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------