آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اوباما تهدید نتانیاهو درباره ایران را جدی می‌گیرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,برنامه هسته ای ایران

 

اخبار سیاست خارجی - اوباما تهدید نتانیاهو درباره ایران را جدی می‌گیرد

یادداشت‌های اخیر وزیر خارجه و وزیر دفاع سابق آمریکا نشان می‌دهند رئیس جمهور فعلی این کشور تهدیدهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را جدی گرفته است.

به گزارش تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی در روز دوشنبه نوشته کتاب‌های اخیر هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق و لئون پانه‌تا، وزیر دفاع سابق آمریکا از تلاشهای واشنگتن برای منصرف کردن تل‌آویو از حمله به تأسیسات اتمی ایران در سال 2012 پرده برمی‌دارند.

این کتاب‌ها که این دو وزیر به تازگی منتشر کرده‌اند نشان می‌دهند اولت اوباما تلاش کرده با دادن وعده به تل‌آویو برای تنگ‌تر کردن حلقه تحریم‌ها علیه تهران، تل‌آویو را از تصمیم حمله به تأسیسات اتمی ایران منصرف کند.

کتاب پانه‌تا با عنوان «جنگ‌های درخور: شرح‌حالی از رهبری در جنگ و صلح» در تاریخ 7 اکتبر روانه بازار شد و بخش‌های زیادی از آن به رابطه آمریکا با اسرائیل اختصاص یافته و به همین دلیل در آن به موضوعات مرتبط با ایران هم توجه ویژه‌ای شده است. کتاب خانم کلینتون با عنوان «تصمیم‌های دشوار» در ماه ژوئن عرضه شد، اما در اسرائیل توجه چندانی به آن نشد.
اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------