آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اظهارات جان کری در مورد توافق هسته ای با ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - کری: 1+5 خواهان دستیابی به توافق هسته‌ای است

وزیر امور خارجه امریکا افزود: امیدواریم اختلاف نظرهایی که هنوز باقی هستند، حل و فصل بشوند و بتوانیم به پایان این مسیر برسیم.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا امروز (پنج شنبه) و بعد از نشست با همتایان فرانسوی و عربستانی خود گفت: قدرت های جهانی در تلاش برای رسیدن به توافق هسته ای با ایران متفق القول اند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاریس، وی افزود: بله ما واقعا خواستار رسیدن به توافق هستیم، همه ما در گروه 1+5 در این مورد توافق نظر داریم.

وزیر امور خارجه امریکا افزود: امیدواریم اختلاف نظرهایی که هنوز باقی هستند، حل و فصل بشوند و بتوانیم به پایان این مسیر برسیم.

کری که روزهای سه شنبه و چهارشنبه را در لندن برای رایزنی در مورد مذاکرات هسته ای ایران گذرانده بود، امروز صبح برای دیدار و گفت و گو با 'لوران فابیوس' وزیر امور خارجه فرانسه و 'سعود الفیصل' وزیر امور خارجه عربستان سعودی وارد پاریس شد.

فابیوس نیز که همراه با کری در نشست خبری حاضر شده بود گفت که هنوز اختلافات با ایران باقی است.

گفتنی است محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه گذشته (25 آبان) در راس تیم مذاکره کننده هسته ای وارد وین پایتخت اتریش شد.

ظریف و 'کاترین اشتون' هماهنگ کننده برنامه هسته ای ایران روز سه شنبه روند اقدامات پیش رو را برای ادامه مذاکرات بررسی کردند.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------