آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پیشنهاد کری به ظریف برای تمدید مذاکرات



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - پیشنهاد کری به ظریف برای تمدید مذاکرات

جان کری وزیر خارجه آمریکا در دیدار دوجانبه خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران پیشنهاد کرده است که دو طرف برای تمدید گفت وگوها تا بعد از مهلت 24 نوامبر(سوم آذر) بحث کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد: جان کری وزیر خارجه آمریکا در دیدار دوجانبه خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران پیشنهاد کرده است که دو طرف برای تمدید گفت وگوها تا بعد از مهلت 24 نوامبر(سوم آذر) بحث کنند.

به گزارش ایرنا، ظریف و کری پس از پنج دور گفت‌وگوهای سه جانبه با حضور کاترین اشتون هماهنگ کننده 1+5، یکشنبه شب به وقت محلی 75 دقیقه به صورت دوجانبه با یکدیگر مذاکره کردند.

این دیدار، نخستین ملاقات دوجانبه وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امروز (دوشنبه) 24 نوامبر (3 آذر) آخرین روز مهلت تعیین شده میان ایران و گروه 1+5 برای مذاکرات جامع به منظور دستیابی به توافق نهایی است.

ایران و آمریکا بر سر موضوع های اساسی همچون «میزان غنی سازی اورانیوم ایران، نحوه لغو تحریم ها و مدت زمان توافق نهایی» اختلاف نظر دارند. 

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------