آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

دلایل لغو سفر ظریف به تهران در طول مذاکرات



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,محمد جواد ظریف

 

اخبار سیاست خارجی - دلایل لغو سفر ظریف به تهران در طول مذاکرات

یک مقام آگاه درباره دلایل لغو سفر محمد جواد ظریف به تهران در طول مذاکرات وین ٨ گفت: درایت و هوشیاری دکتر ظریف مانع اجرای سناریوی ساختگی و مغرضانه شد.

این منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم دکتر ظریف برای انجام سفر به تهران جهت پاره ای مذاکرات و مشورتها قطعی و البته طبیعی بود و مقدمات سفر ایشان نیز فراهم شده بود.

وی تصریح کرد: در همان ساعات، اخبار و تحلیلهایی در رسانه های خارجی مطرح شدمبنی بر اینکه دکتر ظریف حامل طرحها و پیشنهاداتی است که قصد دارد آن را با مسوولان عالی رتبه نظام وشخص مقام معظم رهبری در میان گذارد.

این منبع آگاه تاکید کرد: در این میان دو نکته حائز اهمیت بود ، اولا طرح وپیشنهاد مشخصی که ارزش انتقال به مرکز را داشته باشد از طرف مقابل دریافت نشده بود و ثانیا این خبر سازی بدان معنا بود که چنانچه ظریف به تهران باز گردد و مذاکرات همچنان متوقف و یا به شکست انجامد مقصر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود.

این منبع آگاه اظهار داشت: هوشیاری و درایت دکتر ظریف مانع اجرای این سناریو ساختگی ومغرضانه شد و ایشان راسا تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو کند تا مبادا طراحان آن به ذره ای از نیات خود دست یابند.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------