آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیر خارجه آمریکا: ثابت شد نگرانی از فعالیت هسته ای ایران بی مورد است/ قصد نداریم تا ابد مذاکره کنیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی , جان کری

 

اخبار سیاست خارجی - وزیر خارجه آمریکا: ثابت شد نگرانی از فعالیت هسته ای ایران بی مورد است/ قصد نداریم تا ابد مذاکره کنیم

جان کری وزیر خارجه امریکا تاکید کرد که توافق هسته ای موقت با ایران پا برجاست و ثابت شده است که نگرانی در مورد فریبکاری تهران تاکنون بی اساس بوده است.

به گزارش آسوشیتدپرس از واشنگتن ، کری که در یک کنفرانس سیاستگذاری در مورد خاورمیانه در اندیشکده بروکینگز در واشنگتن سخنرانی می کرد، گفت: ایده های جدیدی در مورد نیل به یک توافق پایدارتر ارائه شده و وی امیدوار است که هدف تعیین شده آخر مارس برای دستیابی به چارچوب یک توافق نهایی بی آنکه به مذاکرات بیشتری نیاز باشد، دست یافتنی است .

او گفت :' ما قصد نداریم تا ابد مذاکره کنیم . بدون پیشرفت محسوس ، چه کسی می داند که این مذاکرات تا کی می تواند ادامه یابد. '

او مصرانه خواستار صبر و شکیبایی در قبال این مذاکرات شد و قول داد که فرآیند کنونی ' بدون پیشرفت محسوس ' ادامه نخواهد یافت .

وزیر خارجه امریکا همچنین درباره مبارزه با داعش به همکاری کشورهای میانه رو عرب و دیگران اشاره کرده و این همکاری را علامت بالقوه امید بخشی برای شکست دادن این گروه و بهبود چشم انداز صلح بین اعراب و اسرائیل دانست.

ولی او همچنین گفت که موانع زیادی در مسیر دستیابی به چنین اهدافی وجود دارد.

کری در اظهاراتی که به دنبال سخنرانی نتانیاهو ایراد شد، پذیرفت که اختلافاتی بین اسرائیل و امریکا در مورد نحوه رویکرد به ایران وجود دارد ولی تاکید کرد که دو طرف اهداف مشترکی را دنبال می کنند.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------