آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

گفت‌وگوی آینده به موضوع هسته‌ای محدود است



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و آمریکا

جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد گفت وگو های دوجانبه میان وزیران امورخارجه ایران و آمریکا در آینده تاکید کرد، این گفت وگوها صرفا در مورد مسایل هسته ای ایران خواهد بود و هیچ موضوع دیگری مورد بحث قرار نخواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، جن ساکی در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در پاسخ به این سوال که آیا در گفت‌وگوهای آینده میان وزیران امورخارجه ایران و آمریکا موضوعات دیگری از قبیل سوریه و خاورمیانه نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت یا نه؟ گفت: گرچه هنوز تاریخ دقیق این گفت وگو ها تعیین نشده اما موضوع اصلی گفت وگو ها فقط برنامه های هسته ای ایران خواهد بود و به هیچ موضوع دیگری پرداخته نخواهد شد.

خبرنگاری به نقل از یکی از نشریات ایران با ادعای اینکه دکتر جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران هفته گذشته گفته است که در نظر دارد در این گفت وگوها پیرامون موضوعات سوریه و مسائل خارومیانه نیز گفت وگو کند، پرسید: آیا چنین گفت‌وگو هایی صورت خواهد گرفت یا نه؟

سخنگوی جان کری بار دیگر تکرار کرد که تاریخ این ملاقات هنوز مشخص نشده و با نزدیک شدن به تاریخ دقیق این گفت وگو ها اطلاعات بیشتری درمورد موضوعات مورد بحث در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

وی تکرار کرد، تا آن جا که اطلاع دارد در این دیدار صرفا به مسائل مربوط به برنامه های هسته ای ایران پرداخته خواهد شد و نه موضوع دیگر.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------