آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

سپاه سخنان نماینده مجلس درباره حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را تکذیب کرد



حضور گردان‌های ایرانی در سوریه

سپاه سخنان نماینده مجلس درباره حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را تکذیب کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پی انتشار خبر اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر "وجود صدها گردان ایرانی در سوریه"، گفت: وجود گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب می‌کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه، اظهارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پی انتشار خبر اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی (جواد کریمی قدوسی) مبنی بر "وجود صدها گردان ایرانی در سوریه"، گفت: وجود گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: همانگونه که بارها گفته شده است، ایران هیچگونه گردان سازمانی در سوریه نداشته و تنها برای انتقال تجارب دفاعی خود به مدافعان این کشور حضور مستشاری (مشاوره ای) دارند.

سردار شریف با درخواست از صاحبان تریبون برای دقت بیشتر در بیان اظهاراتی که ممکن است مورد سوءاستفاده دشمنان ملت و بدخواهان ایران اسلامی قرار گیرد، تاکید کرد: از اصحاب رسانه نیز انتظار می‌رود دقت و حساسیت بیشتری در انتشار اینگونه اخبار به خرج دهند تا دستمایه عملیات روانی رسانه‌های بیگانه فراهم نشود. 

/ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------