آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بان‌کی‌مون: کنگره و تل‌آویو تاثیری بر مذاکرات ندارند



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,سازمان ملل

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که بان کی مون همواره با دقت تمام مذاکرات ایران و 5+1 را دنبال می کند و همواره برحل دیپلماتیک مسأله هسته ای ایران، پیش از موعد مقرر امیدوار است.

به گزارش ایرنا، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، در نشست خبری روز چهارشنبه اظهار کرد، بان کی مون از روند مذاکرات هسته ای حمایت همه جانبه می کند.

وی به نقل از دبیرکل سازمان ملل بیان داشت:حل دیپلماتیک مسأله هسته ای ایران کاهش تنش در خاورمیانه را به همراه خواهد داشت.

دوجاریک در ادامه گفت: دبیرکل سازمان ملل در جریان کامل پیش نویس توافق نامه ایران و 5+1 قرار گرفته است ولی در این مرحله از مذاکرات، سازمان ملل هیچ گونه دخالتی در مذاکرات ایران و 6 قدرت بین المللی دیگر را نخواهد داشت.

استفان دوجاریک در پاسخ به سؤال کنایه دار یک خبرنگار ایتالیایی که پرسید، بان کی مون در مورد مذاکرات ایران و 5+1 که با دخالت های (رژیم صهیونیستی )و لابی مجلس سنا آمریکا همراه شده، چه نظری دارد، پاسخ داد: بی شک نمایندگان شرکت کننده در مذاکرات،رسما به نمایندگی از کشورشان در مذاکرات حضور دارند و مشکلات داخلی کشورها نیز تأثیری بر تعهد کشورها نسبت به توافق نامه نخواهد داشت.

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------