آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص توقیف کشتی تجاری



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,وزارت خارجه ایران

وزارت خارجه اعلام کرد: توقیف کشتی درچارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مطابق با مقررات و رویه های بین المللی انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه طی توضیحی در خصوص توقیف یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در آب های ایران گفت: این اقدام در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مطابق با مقررات و رویه های بین المللی انجام شده است و امیدواریم مطابق رویه های مشابه پس از حل و فصل بدهی مالی، کشتی یاد شده رفع توقیف شده و به مسیر خود ادامه دهد.

افخم با اظهار اینکه توقیف کشتی بر اساس حکم قبلی دادگاه و به درخواست شاکی خصوصی صورت گرفته است گفت: کشتی مذکور متعاقب توقیف به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شده و کلیه 24 خدمه آن که از اتباع کشورهای مختلف هستند در سلامت کامل بسر می برند و محدودیتی در ارائه خدمات کنسولی به ایشان وجود ندارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی کاپیتان کشتی تبعه بلغارستان و افسر دوم تبعه روسیه هستند و سایر خدمه عبارتند از: 13 نفرتبعه میانمار , 4 نفر تبعه رومانی ,یک نفر تبعه اوکراین , یک نفر تبعه انگلیس , 2 نفر تبعه سریلانکا , یک نفر تبعه لهستان

 

اخبار سیاست خارجی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------