آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

شهادت ۳ ایرانی مدافع حرم در سوریه (+عکس)



پیکر شهیدان «علی امرایی» و «حسن غفاری» صبح روز پنجشنبه چهارم تیرماه از ابتدای خیابان امام‌زاده عبدالله واقع در خیابان فدائیان اسلام به‌سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران تشییع خواهند شد.

سه تن از مدافعان حرم حضرت زینب(س) به‌نام‌های حسن غفاری، محمد حمیدی و علی امرائی که اهل تهران بودند در مبارزه با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به شهادت رسیدند.

به گزارش تسنیم، سه تن از مدافعان حرم حضرت زینب(س) به‌نام‌های حسن غفاری، محمد حمیدی و علی امرائی که اهل تهران بودند در مبارزه با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به شهادت رسیدند.

این سه شهید مدافع حرم در روزهای اخیر در مسیر دمشق درعا در جنوب سوریه بر اثر انفجار مین به شهادت رسیده و روز گذشته پیکر مطهر این شهدای بزرگوار به کشور بازگشت. به‌گفته برخی هم‌رزمان، دو تن از این شهدا سال گذشته در عملیات آزادسازی دخانیه دمشق نیز حضور داشتند.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش

 
شهید «محمد حمیدی» به ابوزینب معروف بود و به شجاعت و دلیریِ خاصی شهرت داشت. یکی از اطرافیان او نقل کرده است که جایی در حین مبارزه نیروها در حال عقب کشیدن بودند اما شهید حمیدی به‌عکس همه نیروها، اسلحه خود را برداشت و به دل دشمن زد و دو نفر از این نیروهای تکفیری را نیز به اسارت گرفت و بسیاری را نیز به هلاکت رسانید.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش


دو تن از این شهدای مدافع حرم در شهر ری و یک تن در تهران تشییع می‌شوند. پیکر شهیدان «علی امرایی» و «حسن غفاری» صبح روز پنجشنبه چهارم تیرماه از ابتدای خیابان امام‌زاده عبدالله واقع در خیابان فدائیان اسلام به‌سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران تشییع خواهند شد.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش


همچنین مراسم وداع با پیکر شهید «محمد حمیدی» امشب ساعت 22 در مسجد «ابوذر» واقع در میدان ابوذر، خیابان بیست‌متری ابوذر، بین خیابان شهید رزاقی و عیوض‌خانی برگزار می‌شود و پیکر مطهر این شهید نیز صبح روز پنجشنبه ساعت 10 از مقابل همین مسجد با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشییع می‌شود.

 

اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------