آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وزیر خارجه اسرائیل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل

وزیر خارجه اسرائیل در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است.…

لوموند: انتقاد نتانیاهو از توافق هسته ای باعث انزوای اسرائیل شده



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

روزنامه «لوموند» روز پنجشنبه در گزارشی با بیان اینکه انتقادهای مداوم نتانیاهو علیه توافق وین، رژیم صهیونیستی را منزوی کرده است، نوشت: در طول 20 سال گذشته اظهارات تکراری و دیدگاه «نتانیاهو» مبنی بر محکوم کردن ایران به دلیل احساس خطر، هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش ایرنا، این نشریه فرانسوی در ادامه آورده است: «انتقادهای مختلف اسرائیل دیگر قابل شنیدن نیست زیرا هیچگاه یک راه حل واقعی در مورد مسائل مورد نظر ارائه نداده است. دولت یهودی می خواهد ایران از تمام برنامه های هسته ای خود دست بردارد، حتی برنامه های هسته ای صلح آمیز و همچنان در زیرفشار بحران ها بماند.»

براساس گزارش لوموند، تعدادی از مقام های رژیم صهیونیستی، دیپلماتها و مقام های ارتشی این رژیم ضمن مخالفت با اظهارات نتانیاهو، از اثرات درازمدت این کشمکش ها اعلام نگرانی کرده اند.

لوموند در ادامه نوشته است که باوجود خواست نتانیاهو، توافق بین ایران و کشورهای 1+5 امضا شده و در حال حاظر تنها مساله مهم برای رژیم صهیونیستی این است که در این بازی چه چیزی به دست خواهد آورد.

این رسانه خاطرنشان کرد: این مخالفتها در حالی است که آمریکا با نشان دادن برگ سبزی به اسرائیل، براساس یک توافقنامه که تا سال 2017 به پایان خواهد رسید، سالانه سه میلیارد کمک نظامی به رژیم صهیونیستی خواهد کرد اما این رژیم سعی دارد میزان این کمک را به 4.5 میلیارد برساند.

این نشریه فرانسوی افزود: «این پیشنهادها به نتانیاهو هیچ تاثیری در اصل معادله نمی گذارد و اسرائیل در مورد ایران نیز مانند درگیری با فلسطین، همچنان بر نظراتش پافشاری می کند؛ چیزی که در نهایت او را به یک تنهایی نگران کننده سوق خواهد داد.»

 

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------