آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

ولایتی: درخواست کنارگیری بشار اسد غیرمنطقی است



اخبار,اخبار سیاسی ,کنارگیری بشار اسد

وی ادامه داد: چگونه می توان انتظار داشت این خواسته غیرمنطقی و بی دلیل دشمنان مبنی بر کنار رفتن بشار اسد انجام شود و این حق مردم مقاوم سوریه نیست که امروز برخی کشورها به دنبال تجزیه این کشور باشند.

  دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ملت منطقه نخواهند گذاشت خواب و توطئه شوم و شیطانی دشمنان محقق شود.
 
 به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون های اسلامی در جمع خبرنگاران درمورد توطئه تجزیه کشورهای منطقه به ویژه سوریه اظهارداشت: حدود چهار سال رییس جمهوری و ملت سوریه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه ایستادگی کردند و اجازه نفوذ آنان و شکست محور مقاومت را ندادند.

وی ادامه داد: چگونه می توان انتظار داشت این خواسته غیرمنطقی و بی دلیل دشمنان مبنی بر کنار رفتن بشار اسد انجام شود و این حق مردم مقاوم سوریه نیست که امروز برخی کشورها به دنبال تجزیه این کشور باشند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : به راستی پاداش ملت و مردم مقاوم سوریه ، عراق و یمن که در برابر زیاده خواهی ها و مزدورانی که فقط برای آدم کشی اجیر شده، ایستادگی کرده اند، این نیست که برای تضعیف امت اسلامی و کشورهای اسلامی طرح تجزیه کشورهای آنان اجرا شود.

ولایتی خاطرنشان کرد: حتما ملت منطقه نخواهند گذاشت این خواب و توطئه شوم و شیطانی دشمنان محقق شود ؛ظاهرا خاک مرده در سازمان ملل پاشیده اند که هیچ یک از آنها در مقابل تجاوز به دولت های قانونی که عضو سازمان ملل متحد هم هستند واکنش نشان نمی دهند.

وی همچنین اظهار داشت: امروز با حمایت غرب، آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه از حدود 80 کشور جهان به عنوان تروریست تجهیز و آماده و به عنوان مزدور و آدم کش به سوریه اعزام می شوند و مردم بی گناه و مظلوم را به خاک و خون می کشند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: سازمان ملل و کشورهای مدعی هیچ واکنشی در مقابل این جنایت ها نشان نمی دهند و رسانه ها باید به رسالت خود در رساندن این مظلومیت به جهانیان تلاش کنند.

 

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------