آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

روانچی: سطح مبادلات تجاری ایران و مکزیک، متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی نیست



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,رابطه ایران و مکزیک

معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر به مکزیک با «فرانسیسکو روزنویگ» معاون وزیر اقتصاد مکزیک دیدار و پیرامون راه‌های توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

 در این دیدار فرانسیسکو روزنویگ گفت: وزارت اقتصاد مکزیک علاقمند به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ایران است. ما علاقه‌مند هستیم چارچوب‌های قانونی برای توسعه روابط را نهایی کنیم و امیدواریم در مذاکرات کارشناسی این اسناد نهایی شوند.

به گزارش ایسنا معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان نیز در این دیدار اظهار کرد: دو کشور ایران و مکزیک هر یک جایگاه مهمی در منطق جغرافیای خود دارند و در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانند کارهای مشترک و مکمل انجام دهند.

مجید تخت روانچی تاکید کرد: سطح مبادلات تجاری دو کشور متناسب با توانمندی و ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور نیست و ما از توسعه روابط استقبال می‌کنیم.

وی در این راستا ادامه داد: برای دستیابی به این هدف ابتدا باید شناخت بهتری از ظرفیت‌های متقابل بدست آوریم و لازمه تحقق این موضوع ادامه یافتن، تبادل هیات‌های کارشناسی و تماس و ارتباط مستقیم کاری میان شرکت‌های ایرانی و مکزیکی است.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------