آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

انتقاد نتانیاهو از 1+5



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,تحریم های ایران

 

اخبار سیاست خارجی - نتانیاهو: 1+5 از ایران بخواهد سیاست ضداسرائیلی اش را تغییر دهد

وی گفت: افزایش تحریم ها علیه ایران به هنگام مذاکرات منجر به توافق بهتری با این کشور می شود.

نتانیاهو گفت: قدرت های جهانی باید از ایران بخواهند سیاست های ضداسرائیلی خود را تغییر بدهد.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از آمریکا و قدرت های جهانی خواست در چارچوب مذاکرات هسته ای با ایران، از این کشور بخواهند سیاستهای ضداسرائیلی اش را تغییر دهد. نتانیاهو سیاست های ضداسرائیلی ایران را سیاست "نسل کشی" توصیف کرد.

 

وی همچنین از جامعه جهانی خواست در برابر مقاصد و نیت ایران هوشیار و محتاط باشد. او ضمن ابراز تردید دوباره در توافق هسته ای ژنو میان ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: توافق نهایی با ایران باید قدرت نظامی هسته ای ایران را نابود کند.

 

او که از طریق ماهواره، از شهر قدس برای حاضران در نشست سیاست خارجی در واشنگتن سخنرانی می کرد مدعی شد: ایران به صورت خطرناکی به کسب بمب اتمی نزدیک می شود. اغلب حاضران در این نشست، تایید کننده سیاست های اسرائیل هستند.

 

نتانیاهو افزود: حکومت ایران به نابودی ما متعهد شده است. معتقدم در کنار مذاکرات هسته ای در ژنو ، درخواست شفافی برای تغییر سیاست ایران مطرح شود. این درخواست از ایران باید بخش جدایی ناپذیری از مذاکرات با تهران باشد.

 

وی همچنین ایران را متهم کرد هزاران موشک به گروه های اسلامگرای ضداسرائیلی می دهد. او این گروه ها از جمله حزب الله لبنان و جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین را "نمایندگان تروریست تهران" توصیف کرد.

 

نخست وزیر اسرائیل ضمن تاکید بر همپیمانی با آمریکا اما وجود اختلاف نظر با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره ایران را تایید کرد و گفت: راه حل دیپلماتیک برای مسئله هسته ای ایران بهتر است اما کاربرد تهدیدات جدی نظامی و تحریم های سختگیرانه برای موفقیت دیپلماسی ضروری است.

 

وی گفت: افزایش تحریم ها علیه ایران به هنگام مذاکرات منجر به توافق بهتری با این کشور می شود.

اخبار سیاست خارجی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------